onsdag 10. februar 2010

Tegnet Felix.....







"Look at the eyes man, look at the eyes......."


Det er det å fange utrykket i øynene,
og stemningen jeg fokuserer på å få fram....
Dyr er utmerkete modeller å tegne etter fordi de er så forskjellige.
Fugler, katter, hunder, hester, slanger, mus...og alle er forskjellige personligheter med forskjellige vaner og uvaner.
De sitter sjelden stille, så skal jeg tegne et bra portrett må jeg nok ha foto å tegne etter.
Jo bedre fotoet er, jo bedre blir tegninga.
Trøst dere med at jeg er ikke verdensmester i ta dyrefotoer selv heller...
Foto er et annet tema som jeg kan skriver mer om senere...


Det var morro å tegne Felix, og enda morsommere å få en så hyggelig tilbakemeldig som jeg fikk fra Cathrine!














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar