fredag 5. februar 2010

Bloggen min er født!

Hei!

Dette blir vel en slags tegneblogg, siden det er sånnt jeg holder på med...
Men det blir nok til at jeg skriver om litt diverse...litt hverdagspjatt og sånnt...Det hører jo med...
Greit å lufte ut litt frustrasjoner..kanskje dele noen ideer og tips.
Jeg har alltid tegna...første jeg kan huske jeg har tegnet er en død dompap. Tegningen av den har blitt tatt vare på så dere kommer nok til å få se den...kommer tilbake til det seinere..

Det kan jo variere litt hvor ofte jeg tegner...på det værste har det vært halvårs opphold...men jeg prøver å tegne litt hver dag...nesten..
Kanskje født med en liten dose talent, men jeg tror mer på tilgjengeligheten av materialer og inspirerende forbilder og tonnevis med oppmuntring har vært avgjørene...og ikke minst det at jeg har holdt på med det så mye..

På dårlige dager har jeg bare lyst til å knørve sammen skisser og brenne dem! Men jeg tar vare på dem til skrekk og advarsel...

Og på gode dager har jeg lyst til å vise det jeg er fornøyd med til alt og alle!
...Men klarer ikke helt å tru at det er jeg selv som har klart å lage dem....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar