fredag 19. februar 2010

Fredager er fine

Heisann og god helg!

Da var det fredag igjen. Fredagen er en fin dag den. Så akkurat nå i skrivende stund sitter jeg å slurper i meg en Somersby. Skulle ønske dem kom i små bokser også, og ikke bare de store.
Igår koste jeg meg i "kjellerbunkersen" sammen med typen. Nå er det bare noen få dager igjen til Burzum(Varg Vikernes) slipper ut skiva si; Belus. Gleder meg til å høre den, det er noen smakebiter på Youtube...
På hjemmesiden til Burzum står teksten til Belus-skiva http://www.burzum.org/eng/discography/official/2010_belus.shtml
Han er jo Gudfaren innen Norsk Black metal!
Les teksten og døm selv. Jeg synes ihvertfall den var dritfin!
Også er jo jeg opptatt av norønn mytologi...

Jeg nevnte hjemmesiden jeg var på vei til å ordne.
Det er ikke så mye på den ennå, men det kommer mer etterhvert...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar