lørdag 6. februar 2010

Stive priser og melankoli

God lørdagskveld!

Denne dagen har for det meste gått med til å prate med sambon om de stive ølprisene her i Norge, og kontrasten til et visst naboland..både i livsglede, kunst og ølkultur. Ble nesten litt deppa da jeg var på butikken og studerte prisene på Smirnoff Ice, blant annet...det er godt..men altfor dyrt! Så jeg endte opp med Cola....og typen med Clausthaler...

Jeg har streifa litt innom facebook, og dagen har gått fort, men skulle ønske jeg hadde fått tegna litt mer idag enn det jeg har fått gjort...
Har kåla ned en liten skisse til et nytt maleri...så jeg har da fått gjort litt...

Har lyst på scanner...helst A3 scanner...det beste hadde vært en sånn der kombimaskin med printer også. Så kunne jeg trykkt opp egne prints. Fint til plakater og posters og sånnt....hadde vært fett!

Jaja...god kveld ..og imorra er det en ny dag..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar