søndag 7. februar 2010

Noen dager er grå...eller kanskje blå..

En litt grå dag....selv og sola skinte og det glitra i snøen, og jeg har vært ute å nyti sola så har det vært en litt trykkende, laber stemning idag....hjemsøkt av ensomhet og følelsen av å ikke strekke helt til. Et offer for generasjon Y.....VelstandsNorge...Nope..jeg er desverre ikke perfekt og jeg kommer ikke til å bli det heller...jeg har ikke mange venner, jeg er ikke rik, jeg driter i moten, jeg gidder ikke trene, osv osv...

Sukk..jeg vil bare være meg...verken mer eller mindre...

Jeg hadde ikke så mye inspirasjon idag, men måtte bare prøve å få til noe likevel..

Jeg liker å tegne fantasivesner, gjerne blande sammen forskjellige dyr..vet ikke om anatomien på denne ble helt perfekt. Kanskje hodet kunne vært litt større..men men..
Satser på at den blir seende bra ut når jeg får skyggelagt den. Nå er det jo bare en strekskisse...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar