mandag 22. februar 2010

Tegnekick i natten


Wenche Jonsen Grytten har tatt dette fine bildet av hunden sin, Atlas (jeg tror det var det han heter). Så hun spørte meg på facebook inatt om jeg ville tegne han. Jeg hadde så lyst til å tegne , men visste ikke hva, så da foreslo hun å tegne han. So here it is!

Ellers har jeg malt litt mer. Og kommer til å male enda mer ikveld.
Snøen på verandaen kan bare ligge litt til..den ser ut som smeltet marsmallows. Og meisebollene jeg hengte opp til fuglene blir flittig besøkt. Koselig med vinter. Bare det ikke er for kaldt vel og merke...

Jeg har en tendens til å være mest kreativ om natta. Og hvis jeg har noen Somersby eller Cola eller Redbull (eller øl, helst dansk) og noe knask har jeg det som plommen i egget. Jeg må liksom ha noe å stappe i kjeften. Noen som kan svare meg på hvorfor?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar