søndag 7. februar 2010

Morro å tegne

En salig mix av masse rart! Hehe! Jeg er litt bedre humør igjen nå. Har tegnet rett fra fantasien uten noen referanser eller noe å se etter.. men som jeg ser nå så skader det ikke om jeg øver litt mer på riktig anatomi på vanlige dyr enda mer..
Da er det lettere å leke med å sette dem sammen også....og ser enda mer proft ut..hehe!
Nå har jeg tegnet hodet og forkroppen mer detaljert og tydelig enn bakkroppen, for å skape en slags dybde effekt...

Jeg tegnet med vanlig blyant på vanlig, litt stivt hvitt A4ark.
Jeg liker best å tegne med Hb , 4b og 6b blyanter. Har vært borti kullstift også, men det synes jeg har en tendens til å bli litt sølete....det gnir seg for lett utover...men hver sin smak.
og min kjære lille knetgummi klarer jeg meg ikke uten! Vanlig viskelær bruker jeg veldig sjelden...

Tror ikke jeg har brukt vanlig viskelær siden barneskolen..!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar