fredag 12. februar 2010

På vei ut i den store vide weben...


Det er så mange fine og interessante hjemmesider rundt om kring på nettet,
men det er mange som etter min mening er stygge også.
Sånne med alt for mye dill på, og så liten skrift,
at tilogmed en person med normalt syn sliter med å klare å lese det som står der..
eller at den rett og slett er kjeeedelig...
Så derfor er en hjemmeside som gir mersmak, en med fine , behagelige fargekombinasjoner og lettlest skrift, nok luft rundt bilder og tekst. Farger og fonter som matcher temaet man skriver om, også skal det jo så klart være et blikkfang, så det er noe man legger merke til!

Bloggverdenen er veldig ny for meg...så den kan jeg ikke si så mye om ennå...
Det er to interessante blogger jeg liker å lese.



I går fikk jeg hjelp til å lage en hjemmeside til meg selv.
Med eget domene! Ikke .no eller .com,
men .net på slutten av nettadressen.
Og mine egne farger og tegninger i headern.

Resten er en hemmelighet foreløpig fordi den er ikke ferdig ennå.
Skal mekke mer på hjemmesiden på tirsdag for da får jeg mer hjelp. Jeg gleder meg!!

Jeg håper jeg en vakker dag blir kjent der ute i den store vide Weben...og IRL også. Det hadde vært spennende! Men det viktigste for meg er å ha det gøy, og følge lidenskapen(e) mine....
Og nå, med bloggen får jeg delt min lille fantasiverden med dere og forhåpentligvis inspirere noen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar