onsdag 3. mars 2010

Vårsola varmer

Påskesol

Sol! Sol! Soooool!!!
Nå gleder jeg meg til sommer! Men akkurat nå er det om å gjøre å nyte den hvite snøen, før den smelter bort.
Det jeg liker best med vintern er når det er akurat sånn som nå...hvitt og lyst og varmt.
Perfekt påskevær, og det går jo snart mot påske nå. Det passer jo bra det.
Siden det snart er påske har jeg begynt å tegne noen påskekort. Har fått ned noen skisser...
Men spørsmålet er om jeg skal bearbeide dem digitalt, eller om jeg skal lage dem i tradisjonell stil..

Tradisjonelt vs digitalt

Fordelene med tradisjonelt er jo at det får mer sjel liksom..mer ekte..på en måte.
Fordelene med digitalt er at det er lettere å jobbe med fargene og få dem sterkere og mer heldekkende og jevnt, hvis det er det man vil oppnå..

Det blir så forskjellig utrykk...

Det er gøy å kunne beherske begge deler!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar