søndag 7. mars 2010

Den røde demon



Denne helga har vært litt kjip...
Jeg har hatt vondt i magen i to dager og hivd i meg smertestillende, og humøret har vært helt på bånn..Å bli så uber-gretten er slitsomt. Uff!
Hvis dere legger sammen to og to så skjønner dere;) Vondt i magen og humørsjuk betyr bare en ting...

Jeg er jente og det følger det visse fordeler med, men også visse ulemper...grrr!
Kunne klart meg fint uten ulempene...
Også to dager da! En er ille nok...

All ros til Tommy som gjorde alt han kunne for å trøste og dulle med meg samtidig som han lot meg få love å være gretten i fred.

Men nå er jeg lei av å gå rundt å være sur, så nå er jeg på vei til å bli i bedre humør og utover kvelden så blir jeg nok mitt gode gamle selv igjen. Og magen er bedre igjen. Og takk for deeet:)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar