torsdag 4. mars 2010

Ny header, og så var det helg igjen...


Ny header! Hva synes dere?

I går og utover natta bodde jeg foran datamaskinen. Først holdt jeg på med påskekortet, og etterpå lagde jeg ny header til bloggen her...
Var så ivrig at jeg fikk vondt i nakken..men jeg sov det heldigvis av meg når jeg til slutt tok til vettet og la meg. Så jeg fikk sovi litt da..hehe!
Det er slitsomt å døgne, men når jeg ble så ivrig og oppslukt er det jo ikke rart timene flyr forbi uten at man tenker over det.
Jammen meg godt jeg styrer dagene såpass fritt som jeg gjør.
Glad jeg slipper å stå opp grytidlig for å rekke tog til jobb eller skole ...

Og vet dere hva? Jeg skal snart ha utstilling!
Losos Gallery i Sandefjord.
Det blir endel planlegging og forberedelser først, så jeg vet ingenting om konkret dato og tid ennå..
Så mer informasjon om dette kommer senere...
Men jeg gleder meg allerede...!!!

Utstillinger er gøy!

Jeg husker godt de gangene jeg var med på UKM (ungdommens kulturmønstring).
Synd jeg er for stor til å være med der nå..hehe!

Imorra er det åpningsfest på Villa Kultura..kanskje jeg stikker huet innom der en tur.
Klokka 18 åpner det.

Også er det alternativmesse også! (skulle gjerne vært der)
Bare et minus...jeg er blakk som ei kjørkerotte, så både alternativmesse og lørdagskos ser det ut til å bli svært lite av. Men hvem vet, det hender jo det daler ned overaskende penger fra uventet hold...I fjor vinter fant jeg en hundrings som lå på gata akurat da jeg trenge litt spenn. Bare tilfeldig??

Jeg har bynt å lese bloggen Formuebygging. Det er noe av det beste jeg har lest som har med økonomi å gjøre. Forfatter`n bak den bloggen har fått til en bra blogg som både ser bra ut, og gjør et tema som som regel blir framstilt kjedelig til å faktisk virke interessant!








1 kommentar:

  1. Hei du :) Var på alternativmessen i Lillestrøm! Moro å kikke litt, men man skal tenke seg litt om også! Ser du er vannmann du også ;) Fin blogg du har her! Og så flink du er til å tegne :) Kommer innom flere ganger! Toppers :)

    Mvh Kate

    SvarSlett