søndag 14. mars 2010

Glamorøse bloggeberter

Da blogfandom

Jajamensann! Nå har jeg lest litt rundt på bloggene som ligger på topplisten, og jeg forundrer meg over hva enkelte av de bloggene gjør der?
Det er veeeldig spredt i kvalitet. Jeg må si at noen av de bloggene kan man faktisk bli dummere av å lese...men jeg nevner ikke hvem...Men underholdende er det jo..til en viss grad.

Ja, nå har jeg også lest på Ida Wullf sin blogg. Den er bra! Jeg som trodde jeg skulle klare å stå imot...oh store mainstream...
Men etter å ha lest litt så synes jeg hun fortjener 1. plassen på topplisten...inntil videre..
Les og bedøm selv...Hehe! Hu har hvertfall it. X-factoren..

Glamorøst?

Hvis man skal bli kjendis så synes jeg man burde være flink til no..Reality-TV er bare tull...lettvinnt måte å bli kjent på da...men jeg synes det er litt for tamt å bare bli kjent fordi man har vært med på Farmen liksom...

Også tror jeg ikke det er sååå glamorøst og kult som det ser ut til...
Norske kjendiser oppfører seg egentlig ganske likt som en gjeng med usikre fjortiser....det er mange likhetstrekk..hehehe!

Men å være norsk og få suksess i utlandet(det er der det skjer) .DET er kult!!
Marianne Aulie, og brødrene Sand. De rocker! De fortjener virkelig å gjøre det bra. De har holdt på i maaange år og stått løpet ut til tross for masse drittslenging og kritikk...

Jeg tror det er viktig å gjøre det man gjør for seg selv, at gleden ved å holde på med det man gjør er hovedgrunnen til at man gjør det...så får det være en bonus om andre også liker det man gjør...

Se meg da..jeg tegner og sånnt. Jeg deler det med dere, men det er for MEG SELV jeg gjør det. Jeg synes det er gøy og jeg glemmer bekymringer, og det er nesten så tida står stille...min egen lille drømmeverden. Når jeg er der er jeg uovervinnelig!! Når jeg er i den spesielle tilstanden, nesten en slags transe...

Så finn DIN greie...alle har noe de liker, gjør det du liker best og drit i hva andre sier!





1 kommentar:

  1. Helt enig med deg! Det er så få bloggere som er faktisk bra av de som er på topplista. De fleste har bare utseende som blogger for dem og gir dem status.

    SvarSlett