tirsdag 30. mars 2010

Ryddekaos(helvete..)




Hei!
Nå er jeg sliten! Jeg og Tommy fikk ryddekick idag så hele kåken har stått på huet i flere timer.
Jeg trodde jeg aldri skulle bli ferdig. Smarte meg glemte at jeg egentlig HATER å rydde og husarbeid generelt..så da satte Tommy igang med sitt og jeg med mitt. Fyttirakern så mye ting vi egentlig har...
Nå er det bare litt småplukk igjen så tror jeg at jeg er ganske fornøyd. Veeel.. det ligger fortsatt ting strødd utover på badet.
Også er det en klesvask som skriker om å bli hengt opp til tørk...

Skjønner at jeg er sliten nå? Beina mine verker...kanskje jeg tar meg et fotbad foran TVn etterpå, hvis jeg ikke er for trøtt da.
Mmm merker føttene minte smilte med tanke på det jah!!
Men først se om det er noe spennende på den store vide webben...
Og ete et par pølser..digg med nattmat!
Umulig å si åssen resten av kvelden(natta) blir..
men jeg gleder meg til å krype til køys...

Lurer på hvorfor man egentlig blir trøtt og søvnig, man MÅ jo sove. Hvis man mot alle odds klarer å være opp i mer enn tre døgn ser man halliser..
Man legger seg og sover også våkner man neste dag, enten man vil eller ikke...samme hvor mye man syvsover våkner man uansett!
Også så hærrlige drømmer man kan drømme dah! Hihi!
Gleder meg til å drømme søte, spennende drømmer inatt...
Håper jeg husker noe av dem da...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar