onsdag 28. april 2010

Regndag er tegn(e)dag

Det har vært noen hærlige dager med sol, så jeg har vært mye ute i det siste. Men nå regner det..det plasker ned idag, så da fikk jeg malt litt..
Regndager er innedager...bortsett fra at bikkja måtte jo ut da. Han er jo fornøyd uansett vær han da, virker det som. Så jeg lot meg inspirere av han. Hehe! Så det har sine fordeler med regn også. En unnskyldning til å være inne. Skrive litt på bloggen blant annet..hehe!
Kanskje jeg stikker på Europris imorra og skjekker ut hvor mye det koster for maling der. En liten fugl hvisket at det skulle være noen rimelige godsaker der.
Og forresten det var digg å våkne tidlig. Får mer utav dagen da. Fint med bikkje som fungerer som vekkerklokke.

Ting man kan gjøre når det regner:

Sove(litt kjedelig)
Tegne
Lese
Surfe på nettet
Rydde/vaske(kjeeeedelig)
Klikkertrene hunden, eller hvilket som helst dyr
Se på film
Krabbe under dyna/pleddet å høre på chill meditasjonsmusikk
Dusje(leeeenge) eller hoppe i badekaret, hvis man har.
Lage trolldeig og lage figurer
Strikke(hahaha!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar