torsdag 1. april 2010

Kattejenta trenger ikke vente på toget



Jenta fra katteplaneten

Da fikk jeg børsta støv av tegnesakene og rabla ned noe. Jeg liker bedre å fargelegge digitalt...tror jeg.
Jeg hakke tålmodighet til å pirke med fargeblyantene....derfor noe rufsete....
Men tegningen er kul da! Eller hva?

Noe måtte jeg jo gjøre idag. Fytterakkern for en kjedelig dag det har vært. Regna ute, butikkene stengt og internetten var borte for meg i flere timer....
men Tommy sin internett gikk så det suste...
Så jeg sov nesten hele dagen idag. Først nå jeg byner å komme i siget...


Rene aprilspøken vøtt...

Siden det var 1. april idag titta jeg gjennom avisene, VG, Dagbladet og Aftenposten for å se om det sto no der som kunne være aprilspøker, men jeg fant ingen.
De har allerede brukt opp aprilspøk-kvoten sin for lengst...
Togstansen var desverre virkelig, men den kunne gjort seg godt som aprilspøk den da...
Tragisk egentlig at togene og skinnene er såå dritgamle og vedlikeholdet skulle vært så inmari mye bedre. Glad jeg ikke trenger å dra med toget hvertfall...


En vakker dag....

Jeg gleder meg til vi kan reise rundt med tankekraft, istedet for forurensende framkomstmidler, sånn som nå. Framtidsvisjoner er spennende...
Det er oldtiden også...
Også kan det hende at livets opprinnelse er enda mer fasinerende enn vi går rundt å tror..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar