mandag 5. april 2010

May the Force be with U !

Bilde fra google



Våkna med et inferno av fuglekvitter utafor soveromsvinduet idag. Jeg skal kværke de hersens måkene! Arrgh!
Jeg liker småfuglene bedre. De er gossine, også bråker dem ikke så fælt.

Når jeg har fri vil jeg sooove..tok dritlang tid før jeg klarte å sove inatt for jeg hadde så vondt imagen, i heele går utover natta, og paraceten så ikke ut til å virke. Hvis noen har et vidundermiddel mot den forbannelsen vi jenter er plaget med en gang i måneden så si ifra!
Jeg kjørte på alt jeg kunne med reiki, men det lindra bare litt. Fikk det liksom ikke helt bort.
Men da jeg klemte fingern min i kjøleskapet for en ukes tid siden, funka det fort og effektivt. Hadde jeg ikke brukt reikien da så hadde jeg endt opp med blå negl, garantert!
Men imunforsvaret mitt har jeg merka det best på, jeg er jo aldri forkjøla lenger. Og jppi for det!! Gleder meg til det blir varmt nok til å bade..jeg har bare et problem og det er at jeg har noian for sånne gele-greier i vannet...ekle manetene..yækk! (Jo de er fine, men ikke der jeg skal bade..)
Jeg trives bedre i ferskvann med gjedder og abbor da ass!
Men uansett gleder jeg meg til sommern, og byner vel snart å bli bittelitt våryr.

For dere som lurer på hva reiki er så er det :
Rei(universiell)
Ki(livskraft)

Jeg gidder ikke å skrive så mye om hva det er er så dere kan google på det selv , hvis dere er interresert...


Det sies at det er ikke åssen man har det, men åssen man tar det. Jeg gleder meg til den dagen jeg får full kontroll over tankene mine, sånn at jeg kan slippe å ha dritt-dager, fordi jeg simpelthen styrer tankene mine positivt over på ting som er gøy og oppløftende. Forløpig har jeg følelsen av å bli slengt omkring følelsesmessig av ytre faktorer, og andre personer sine energier og humør. Og mitt kjære lille PMS -monster da.

Og herved er påsken 2010 over, og hverdagen ønskes velkommen med åpne armer!


May the force be with you, mine lesere og venner!



1 kommentar:

  1. Åååh takk for det! Hehe. Alltid kult å høre. Tegning er kjempegøy, gleder meg til å se dine tegninger også. Håper du legger ut her :)

    SvarSlett